Konferenční prostory Litoměřice

Sál

Prostorný sál s rozlohou 105 m² a kapacitou až 90 osob nabízí reprezentativní prostředí pro pořádání všech typů firemních akcí. Díky vynikající akustice a doprovodnému ozvučení lze sál využít rovněž pro přednášky nebo prezentace.

Uspořádání stolů je variabilní (tvar “T”, “Třída”, “U”, “Divadlo”, “I”, “O”).

Galerie

Galerie s rozlohou 63m² a kapacitou až 45 osob nabízí příjemné prostředí pro pořádání školení, prezentací či jiných typů firemních akcí. V rámci firemních akcí můžete využít přilehlou zahrádku a atrium s kapacitou až 70 osob.

Uspořádání stolů je variabilní (tvar “T”, “Třída”, “U”, “Divadlo”, “I”, “O”).

Technické vybavení

Při pořádání firemních akcí nebo školení v Grandhotelu SALVA je vám k dispozici technické vybavení, které je v ceně pronájmu. Parkování je možné přímo před hotelem (kapacita 10 míst, 190 Kč / den) nebo na Mírovém náměstí (30 Kč / hod). V případě vašeho zájmu si můžete v našem hotelu rezervovat ubytování ve variantách Standard, Superior, Suite a Suite SALVA.

Občerstvení po dobu pořádní firemních akcí je řešeno formou coffee breaků, které si můžete sestavit dle chuti.

  • flipchart
  • projektor
  • promítací plátno
  • laserové ukazovátko
  • ozvučení
  • vysokorychlostní WiFi